2013. december 31., kedd

Szilveszteri külön kiadás :D

Bakiparádé/ Tudtad-e?
1. rész
1.fejezet
Mi lett volna ha..?
-- Mi csak vitatjuk, hogy hogyan tudnánk legyőzni egy kataratort, bár te fél kézzel elbánnál velük, de nem akartalak felébreszteni, de most, hogy fent vagy… Amúgy miért is?- vonta kérdőre a lányt.
--Áá tudod csak kinéztem, hogy milyen idő van és nincs-e itt a Húsvéti Nyúl vagy a Télapó. Na szerinted miért? – mondta a lány
2. fejezet
Érdekesség
·               Átöltözve egy farmerbe és egy pólóba, amin egy kép volt róla és egy idősebb fiúról az ajtófélfának dőlve ott állt Lori.
Tudtátok, hogy a pólón Lori és a legidősebb bátyja Thomas volt?
·               Lori karkötőjén ugye 3 medál van
1.          Zöld: ebben a medálban Lori Tündér és Vérfarkas életének ereje van
2.          Piros: ebben a medálban Lori Vámpír és Boszorkánymester énjének  az ereje van.
3.          Kék: az utolsó medálban az Inkvizítor és a Mondén tapasztalati vannak
4.          A Rúna a hátán pedig az Árnyvadász képességeit tartalmazzák.
3.fejezet
Mephistopheles
Tudtátok róla, hogy ő Arkangyal volt, de Bukott Angyal lett belőle Lori átverése miatt és lebukott a Mennyekből.
4.fejezet
Magnus és Alec éppen hevesen ölelkeztek, amikor egy lány beugrott az ablakon.
--Te mégis mit…- csodálkozott Magnus.
--Nincs időnk erre, - intett a lány feléjük, hogy beléjük fojtsa a szót - Loriék épp most készülnek megöletni magukat.
--Mi? Hisz a szobájában…. – Magnus kinyitotta az ajtót és a szoba üres volt. – Hol vannak?
.
--Amúgy mellesleg ismeritek egy mást? – nézett a többiekre, majd a lányra - Nem mi? Sejtettem. Te be se tudsz mutatkozni! – vigyorgott a lányra, aki az ágyon vele szembe ült.
--Hát nem erősségem. Tudod, én a drámai belépőket szeretem.
--Tényleg? Észre se vettem. – mondta Magnus szarkasztikusan és rá mosolyogott a lányra – Jössz egy ablakkal nekem. – jegyezte meg viccesen.
--Tudod arra gondoltam, hogy bedeszkázhatnád. Le vagyok égve.
5.fejezet
--Mit kerestek itt? – kérdezte Lori kábán miután a testvérei nagy nehezen felébresztették, varázslat nélkül.
--ÁÁÁ éppen Olaszországban szédítettük a csajokat a robogónkkal és gondoltuk benézünk hozzád. Hirtelen ötlet volt. Na szerinted mit?
6.fejezet
– Szóval, emlékeztek arra, hogy a kérdéseknek ára van, és amit kérdezel az megvalósul. Na, igen Jace megkérdezte, hogy mi lesz, ha megint ember leszek. Hát az a jövő, ugye és ott találkoztam Mephistophelesszel. És ha most küldözget nekem látomásokat és akkor találkozok, vele az azt jelenti, hogy… - vett egy nagy levegőt, hogy folytassa, de Caroline beléfojtotta a szót.
--Az azt jelenti, hogy hamarosan esküvőre megyünk. -  mondta Terra
7. fejezet
„Ha egyszer úgy döntöttél, hogy megteszed, vállald a következményeket.”
Ezt az idézetet azért választottam, mert a döntéseknek ára van. Lorinak döntenie kellett egy nagyon kényes témában és bármit megtenni a barátai biztonságáért.
8.fejezet
--Igen még mindig festek. Furcsa, hogy egyikőtök se szereti a művészetet annyira, mint én kivéve… - az utolsó szót csak nagyon halkan mondta ki, úgy hogy senki ne hallja.

Tudtátok, hogy itt Lori anyukája ( akit mellesleg Elizabeth-nek hívnak) Lorira célzott, aki kiskorában a szobája falára egy művészi alkotást festett, amit az anyja még most sem festett le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése