2013. október 6., vasárnap

Laura --- Fanfiction: A titokzatos város 11. fejezet



11.
Az esküvő
2. rész
Lori, Lori hallasz, kérlek, mond, hogy igen. –LORI – a gondolata hanggá erősödött és hangosan mondta ki a szavakat Tessa.
--Mi az? Mi történt? – kérdezte Caroline és felnézett, majd eltátotta a száját. Lori ott lebegett előtte, mint egy szellem – Nem ez nem lehet. Ez nem valóság, ez nem valóság… - addig ismételte, hogy már ordítássá erősödött a hangja és ezt hallva vagy valami más miatt, de a lények eltűntek. –Srácok, eltűntek. – szólt és körbenézett, de nem a lények tűntek el, hanem ő került át egy másik dimenzióba vagy a Pokolba. Nem tudta eldönteni annyira sötét volt, hogy még az orra elé se látott, majd hirtelen meglátott egy fényt és felkiáltott.
--Te mocsadék, hogy merted megölni az anyámat. – ordította Lori és Mephistophelesz cipőjére köpött.
--Na, ne viselkedj ilyen csúnyán, mert a bátyáid fogják elszenvedni annak a súlyát. Most pedig vagy hozzám jössz vagy… - nem tudta befejezni a mondatot, mert valaki leütötte hátulról. Terra volt az, majd hozzátette:
-- Nem csak ő az egyetlen ravasz ember ebben a helyiségben. Na, gyere hugi nem áll jól neked a fehér. – és felhúzta Lorit a földről, majd leoldotta a bokájáról a bilincset. Lori figyelte bátyja óvatos kezét és meglátta, hogy valami csillan az ujjai között. –Az mi?
--Hát ez kicsit kínos, de hajcsat. Pont az ilyen esetekre. – mondta bohón testvére.
--Te kópé. – mondta Lori és elmosolyodott.
Egy kis idő elteltével, amikor már mindenki szabad volt Tom megszólalt:
--Na, gyerünk, mielőtt felébred.
--Hol van Caroline? – kérdezte Agnes.
--Látott valamit és puff eltűnt. Valakit láthatott a szerettei közül és úgy gondolta, hogy ez nem valóság, mert azt kiáltozta, hogy „Nem ez nem lehet” meg hogy „Ez nem valóság”. Valami nagyon mély nyomot hagyhatott benne az a valaki. – magyarázta Magnus.
--De nézzétek! – kiáltott fel Jace – Ti láttok valakit vagy valamit? – kérdezte
--Én nem – vágta rá Alec.
--Én viszont igen. – mondta Clary, ezért Jace már ugráshoz készült, hogy esetleg megmentse az életét, de aztán ő is meglátta. Lori és a bátyjai rohantak feléjük.
--Tessa most! – kiáltotta Lori. Amint kimondta Tessa átváltozott Lorivá.
– Bújjatok el most! – parancsolt rá mindenkire
– Tessa gyere mellém amit, mondok vagy gondolok azt te is hallod, úgyhogy figyelj, és el ne szóld magad. Megértetted?
--Igen értettem. – mondta Tess és nagyot nyelt.
A többiek elbújtak a sötétben és csak azt látták, hogy a két Lori felé egy sötét, mérges alak közelít.
--Ki van ott? – kérdezte Caroline erőtlenül.
--Ha nem bántasz én, sem bántalak. – mondta egy hang. Erős, karizmatikus férfihang volt.
--Jó vicc, majd pont megvárom, hogy kiderüljön. Ki van ott? Mutasd magad, ha nem akarsz bántani. – Car hangja bátrabb lett, de még így is remegett.
--A nevem Chadwick Soll és árnyvadász vagyok. – mondta a fiú.
Amikor Caroline meglátta a fiú arcát a szíve, majd kiugrott a helyéről. Gyönyörű szőke haja és kék szeme csak úgy izzott a boszorkányfény fényétől. Az izmai úgy dagadtak ki a fekete harci öltözet alól, mint ha menten felrobbannának.
--Én, én, én Caroline vagyok. Caroline Fell, boszorkánymester. – dadogta a lány.
A fiú mintha védekező testtartásba állt volna a boszorkánymester szó hallatára, így Car hozzátette: – De ne aggódj, én jó fej vagyok.  És ha tudnálak, se bántanálak. Túl helyes vagy. – mire kimondta a szavakat már meg is bánta. Gyorsan elfordult, hogy a fiú ne láthassa égővörös arcát. Halk nevetést hallott a háta mögül és ő is elmosolyodott.
--Te, hogy kerülsz ide? – kérdezte Chadwick és leült a sötét földre és magasba tartotta a boszorkányfényt, hogy lássa Caroline reakcióját.
--Nos, kedves Chadwick éppen a legjobb barátnőmet próbáltam kiszabadítani, amikor megjelent előttem szellem alakban. Én ezt nem hittem el és megérintettem, hogy valóság-e, de rájöttem, hogy nem. – és leült a fiúval, háttal, hogy ne is lássa. Egy kicsit szégyellte magát az előbbiért. – És te?
--Ha felém fordulsz, elmondom. – mondta bájosan a fiú.
--Nem éri meg. – felelte Caroline morcosan.
--Na légyszi csak egy kicsit. Féloldalasan is elég. Csak had lássam az arcodat, talán én is helyesnek találom.
--Emiatt a mondat miatt meg pláne háttal leszek neked. Amúgy nem félsz tőlem?  -- kérdezte egy kis szünet után.
--Miért félnék, hisz te mondtad, hogy nem tudsz bántani.
--Eléggé bájcsevegve beszélünk ahhoz képest, hogy nem is ismerjük egymást. – mondta Car.
--Jó akkor ismerjük meg egymást. – felelte Chad. – Kezdjük azzal, hogy megfordulsz és meglátom, hogy rút, gonosz boszorka vagy, vagy csábítóan gonosz vagy.
--Legyen ez az ajándék. Minden egyes elmondott történetért fordulok egy kicsit. Rendben?
--Rendben. – vágta rá szinte sokkolóan azonnal a fiú.
--Nocsak-nocsak Loriana… és Loriana. Hát ez meg mi? – kérdezte Mephistophelesz.
--Miről beszélsz? – kérdezte Lori.
--Melyikkőtök az igazi? – kérdezte dühösen és kicsit kábultan.
--Mind a ketten az igazi Loriana vagyunk. – mondták kórusban.
--Az lehetetlen. Hisz csak egy Loriana Moon van és az az én feleségem lesz.
--Ha kitalálod ki az igazi, akkor az hozzád megy, ilyen egyszerű.
--Jó. – mondta kábán és kicsit dülöngélve Mephistophelesz. Úgy nézett ki, mint aki most jött a kocsmából.
--Nézzük. Haj ugyan az, ruha ugyan az, test ugyan az. Áhhá a nyaklánc. Te vagy az igazi, drága szerelmem. – majd megölelte Tessát és meg is csókolta volna, ha Lori nem avatkozik közbe.
--Nem találtad el. Én vagyok az igazi. – mondta Lori gúnyosan és amint kimondta Tessa visszaváltozott önmagává.
Ekkor valami földrengés szerűség zavarta meg őket a vitában és egy vörösen izzó férfi jelent meg a föld felszínén.
--KI AZ, KI MEGÖLTE A DRÁGA FELESÉGEMET? – visszhangzott mindenki fejében.
--Ó apám, -- borult le térdére Lori. – Mephistophelesz volt. Az, akit a jobb kezednek választottál.
--ÉN SOHA NEM VÁLASZTOTTAM ILYEN NEVŰ LÉNYT A HELYETESEMNEK, DRÁGA LEÁNYOM.
--Szóval hazudtál, te mocsok. – nézett Lori Mephistopheleszre és a tekintetével meg tudta volna ölni, de apja közbelépett.
--DRÁGA JÓ ANYÁM LILITH SEM TŰRI AZ EFAJTA VISELKEDÉST. LÉGYHÁT HALÁL FIA TE GYÁVA. SÚLYTSON LE RÁD SAMMAEL HARAGJA.
Amint ezt kimondta a vörös hajú férfi Mephistophelesz eltűnt és csak sikolya maradt utána.
--Apám köszönöm neked. – mondta Lori fejet hajtva édesapjának. – Köszönöm, hogy megszabadítottál a gonosztól.
--Hagyjuk a formaságokat jerj ide leányom. – mikor megszólalt már nem visszhangzott senki fejében, normális emberi hangja volt.
Lori megölelte édesapját és testvérei is csatlakoztak hozzá. Amint elült a pánik és az ijedtség Lori apja eltűnt. Lori elkezdte keresni tekintetével Carolinet amikor mindenki elé állt és kórusban megszólaltak. Csak annyi maradt meg Lori emlékei közül, hogy mindenki azt mondja: BESZÉLNÜNK KELL.

2 megjegyzés:

  1. Ujjab jo fejezet! Én nem tudtam volna kitalálni ilyesmit! Zseni vagy!!

    Pussz.
    Vy

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :D
    Puszi neked is
    Lala <3

    VálaszTörlés