2013. szeptember 13., péntek

4.díjam :3

Köszönöm ezt a díjat Sandra Blake és Juce! :) <3
Szabályok:
001. Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható képet!
002. Őszintén válaszolj a kérdésekre!
003. Összesen öt személynek kell továbbküldened!
004. Ezt egytől - egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
005. A díjat visszafelé nem lehet adni!

Kérdések és válaszok:
Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Laura és Lalának szoktak becézni.:)
Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Birdy: Skinny Love.
Félsz a sötétben?
Nem, szeretem a sötétet, persze ha egyedül vagyok akkor kicsit parázok.:D
Szerelmes vagy valakibe?
Nem.
Mi volt a legcikisebb dolog, ami eddigi életedben történt veled?
Hát elég sok van, de a kedvencem mikor a moziban kiborítottam a popcornt, kétszer.XD
Gondolatban öltél meg már valakit?
Hát igen, de ki az akinek ennek ellenségei?!
Szerinted a péntek 13 szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?
Babonás vagyok, de szerintem valamikor szerencsés valamikor nem.
Van olyan dolog, amit a szüleidnek sem árultál el?
Van egy pár.
Hallgatsz olyan zenét amit mások előtt cikinek érzel?
Ha hallgatok is akkor miért érdekeljen más vélemény? :)
Kiskorodban sírtál amikor szurit kaptál?
Igen de azóta megbarátkoztam a tűvel.
Mit tennél ha hirtelen híres lennél?
Nem mernék az utcára lépni .
Szoktál álmodozni? 
Mindig.:)
Járnál Chase Crawforddal? 
Nem tudom, hogy ki ő szóval nem .
Hány gyereket szeretnél? Fiú/Lány neveik?
Kettőt, egy fiút és egy lányt és csak a lány nevét tudom az pedig: Annabella.:)
Adni vagy kapni jobb?
Adni.:)
Titkom?
Hát van egy pár.:D
Bakancslista?
Mindenképpen szeretnék eljutni egy-két helyre pl: Görögország, Grand Canyon.
Kinek küldöm?
-Lina
/Lala/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése